Najwyższa jakość obsługi klienta, auta sportowe oraz samochody elektryczne to trzy główne kierunki rozwoju Grupy Krotoski, które pomogą jej wyróżnić się na rynku i zawalczyć o podium w branży dealerów samochodowych. Członkowie zarządu: Maciej Foczpański – Prezes Zarządu oraz Piotr Wnękowski – Wiceprezes Zarządu, przedstawili plany rozwoju Grupy. Zapowiedzieli również, iż starają się, żeby jeszcze w tym roku do Grupy dołączyła nowa marka samochodowa.
Grupa Krotoski powstała po rozstaniu współwłaścicieli największego dealera samochodowego Roberta Krotoskiego i Mirosława Cichego. Zespół Roberta Krotoskiego, na czele z nowym zarządem, wkracza na nowe tory.
Wychodzimy z założenia, że tak w życiu, jak i w biznesie, najważniejsi są ludzie. Od zaangażowania i jakości pracy naszego zespołu, który liczy blisko 800 osób, zależy zadowolenie naszych klientów. W pierwszej kolejności stawiamy sobie za cel podniesienie jakości obsługi klienta, ponieważ to nasza droga do sukcesu i jeden z głównych filarów rozwoju marki. Chcemy ułatwić naszym klientom dostęp do 4000 samochodów, które posiadamy w ofercie, zapewniamy komfortową i rzetelną obsługę oraz serwis. Wszystko to jest możliwe dzięki wysokim standardom pracy naszych niezastąpionych fachowców.
Drugim filarem i wyróżnikiem Grupy Krotoski będą auta sportowe. Zwiększy się zarówno ich oferta, jak i jakość obsługi. W ostatnim czasie został otwarty salon Porsche Centrum Łódź, a w dwóch lokalizacjach w Polsce powstaną autoryzowane salony Audi Sport: mowa o Audi Centrum Łódź oraz Audi Radzymińska w Warszawie. Warto również zaznaczyć, że samochody Audi RS będą sprzedawane jedynie w 10 lokalizacjach w Polsce – w tym 2 z tych lokalizacji należeć będą do Grupy Krotoski.
Grupa Krotoski zamierza również rozwijać się w zakresie sprzedaży i serwisu aut elektrycznych. Obejmuje to nie tylko zwiększenie oferty samochodów elektrycznych, ale również rozwój infrastruktury oraz szkolenie pracowników w zakresie obsługi tych aut. Do końca roku 2020 wszystkie salony będą w pełni gotowe do kompleksowej obsługi samochodów elektrycznych. Plany obejmują również zwiększenie wolumenu sprzedaży aut elektrycznych do 35% do 2025 roku.
Obecnie w skład Grupy Krotoski wchodzi 12 salonów aut marek Volkswagen, Skoda, Audi oraz Porsche. Po podziale Grupa Krotoski będzie plasować się w Top 5 rankingu, jednak zarząd nie zamierza na tym poprzestawać. Wraz z dalszym rozwojem Grupa planuje celować w coraz wyższe miejsca rankingu.
O Robercie Krotoskim, właścicielu Grupy Krotoski, mówi się, że benzynę ma we krwi. Miłość do samochodów jest bowiem przekazywana w rodzinie Krotoskich z pokolenia na pokolenie. Jako Grupa Krotoski chcemy kontynuować tę pasję i dzielić się nią z naszymi klientami i pracownikami. Nasze plany na przyszłość są ambitne, jednak jesteśmy pewni, że dzięki tej pasji, zaangażowaniu i bogatemu doświadczeniu uda nam się je zrealizować.
Dorota Steliga