Czym jest paczka tekstów i kiedy jest przydatna?

paczka tekstów

Paczka tekstów na bloga firmowego rozwiązuje problem z tworzeniem treści. Pamiętaj, że jeśli prowadzisz sklep e-commerce czy inny biznes, nie wystarczy, że na stronę wstawisz opisy produktów czy usług. Potrzebne są artykuły pozycjonujące witrynę, a to zajmuje sporo czasu. Z kolei prowadzenie przedsiębiorstwa wymaga podejmowania wielu działań, by osiągać zamierzone cele. Jeśli firma chce znaleźć klientów w sieci, musi być w niej widoczna. W tym pomaga pozycjonowanie.

Dlaczego paczka tekstów na bloga firmowego?

Prowadzenie bloga firmowego umożliwia osiąganie wyższej pozycji w wyszukiwarce. Ta z kolei przyciąga czytelników, którzy mogą stać się klientami. Jest to zależność, która decyduje o sukcesie lub porażce biznesu. Pisanie ciekawych artykułów jest podstawą, a ich regularne publikowanie na stronie. Google nagradza unikalne treści, które pojawiają się systematycznie. Tworzenie ich wymaga pewnej wiedzy i umiejętności.  

Materiał musi być ciekawy dla użytkownika, by nie opuścił witryny. Samo napisanie to jeszcze nie wszystko. Kluczowy jest chwytliwy temat, śródtytuły i zrobić korektę przed publikacją. To zajmuje sporo czasu, o czym wie każdy copywriter. Odpowiedzią na ten problem jest paczka tekstów, która jest przygotowana od razu do publikacji. Wystarczy tylko dodać ciekawe zdjęcia i po kilkunastu minutach, artykuły na blogu firmowym pojawią się po kilkunastu minutach.

Czym jest paczka tekstów?

Paczka tekstów zawiera 5 lub 10 artykułów z danej branży. Każdy zawiera meta opis, lead i treść o długości ok. 4000 zzs. Klient dodaje zdjęcia, linki do produktu bądź usługi i zamieszcza na blogu firmowym. Tematy materiałów nie są wybierane przypadkowo. Copywriterzy kierują się aktualnymi trendami w danej dziedzinie. Dobierają je stosownie do zainteresowań użytkowników, decydują frazy kluczowe i wyrażenia pojawiające się w wyszukiwarce.

paczka tekstów

Musisz pamiętać, że każdy artykuł powinien wyczerpać dane zagadnienie. Każdy tekst jest właściwie sformatowany i jest czytelny dla odbiorców. Copywriterzy piszą w sposób jasny i zrozumiały, by każdy czytelnik zrozumiał treść. Pamiętaj, że nie wszyscy odbiorcy są specjalistami w danej dziedzinie. Chodzi głównie o zachęcenie klienta do zakupu produktu lub skorzystania z oferowanej usługi. Na stronie można złożyć zamówienie na ekspercki tekst. Cena takiego artykułu jest zawsze ustalana indywidualnie i jest zależna od oczekiwań osoby zlecającej.

Jaką tematykę obejmuje paczka tekstów?

Artykuły branżowe są podzielone tematycznie. Paczka tekstów obejmuje: urodę, wyposażenie wnętrz, remonty, ogrody, pedagogika i wiele innych dziedzin. Każda zawiera 5 tekstów o różnej długości, co pozwala dostosować ilość zzs do własnych potrzeb. W jednostkowym materiale, który wchodzi w skład danej paczki tekstów, są: temat, fraza kluczowa, tagi, meta opis, lead oraz treść artykułu. Każdy tekst został odpowiednio sformatowany: nagłówki (h2, h3), wytłuszczenia. Wystarczy, że dodasz zdjęcia, podlinkujesz frazy i opublikujesz artykuł!

Komplet tekstów można zamieścić w danym dniu lub zaplanować ich publikację. Wszystko zależy od potrzeb danej firmy. Warto dodawać artykuły kilka razy w tygodniu, by w krótszym czasie wypozycjonować stronę sklepu czy innego rodzaju biznesu. Trzeba pamiętać, że aktualizacja witryny jest konieczna dla czytelników, którzy regularnie będą ją odwiedzali, poszukując porad w danej dziedzinie. Zamieszczanie nowych treści wpływa pozytywnie na Algorytmy Google i pozycjonowanie strony.