Modern – Expo, orientacja na sukces

Od 25 lat Modern-Expo konsekwentnie buduje pozycję lidera w branży retail, produkując i dostarczając wyposażenie dla sklepów i przestrzeni magazynowej. Obecnie produkty z fabryk produkcyjnych trafiają do ponad 60 państw świata, a firma osiągnęła pozycję lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. Kolejnym krokiem strategicznym jest zaplanowane na 2018r. otwarcie fabryki w Lublinie poświęconej rozwiązaniom smart. Jednym z twórców sukcesu jest Bogdan Łukasik, przedsiębiorca z Lublina, od początku u sterów Modern-Expo.
Swoją działalność firma rozpoczęła w 1993 roku jako producent wyposażenia sklepów oraz mebli biurowych. Przez lata wypracowała pozycję lidera w swojej branży i dostawcy kompleksowych rozwiązań dla światowych marek, takich jak Pepsi, McDonald’s, Auchan i Carrefour. Elementem koncepcji strategicznej, stojącej za działaniami firmy jest stały rozwój i oferta dostosowana do potrzeb klienta przynosząca korzyści obu stronom.

W swojej ofercie Modern-Expo proponuje zaawansowane, nowoczesne i kompleksowe rozwiązania dla handlu detalicznego, m.in.: regały handlowe, regały wysokiego składowania, boksy kasowe czy terminale POS. Nowością w ofercie są Fresh-boxy z opcją chłodzenia, dzięki którym klient będzie mógł odebrać świeże produkty w najbardziej dogodnej dla siebie lokalizacji bez tracenia czasu w sklepie, a przede wszystkim w kolejce do kasy. Przesyłanie świeżych warzyw i owoców, mleka, a nawet mrożonek i leków wymagających niższych temperatur przechowywania nie będzie stanowić już problemu.

– Wzbogacenie naszej oferty i systemu 24/7 Delivery Station o Fresh-boxy jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, gdzie szybkie dostarczanie przesyłek jest jednym z najważniejszych wyzwań. Modern-Expo stawia na stały rozwój, a Fresh-boxy z systemem chłodzenia, są tego doskonałym przykładem – mówi Piotr Kraśnicki, Dyrektor Sprzedaży Modern-Expo S.A.

Fabryka Modern-Expo w Lublinie
Fabryka w Lublinie będzie dedykowana inteligentnym rozwiązaniom, a jej oficjalne otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2018 roku. Modern-Expo mając na uwadze handel detaliczny, którego przyszłością są rozwiązania IT i zautomatyzowanie procesów kupna i sprzedaży, w nowo budowanym zakładzie produkcyjnym będzie tworzyć i oferować klientom, m.in. dotykowe terminale POS, kasy samoobsługowe oraz inteligentne wózki sklepowe, które samodzielnie będą skanowały produkty w wózku czy inteligentne półki zarządzające stockiem magazynowym. W tej fabryce przede wszystkim uwaga zostanie skupiona na produktach wysoko zaawansowanych technologicznie.

– Od samego początku lokalizacja i charakter powstających fabryk Modern-Expo podporządkowany był celom logistyki i usprawnienia procesów realizacji zamówień. Nowa fabryka, która mieści się w Lublinie, to krok naprzód i pierwszy taki obiekt Modern-Expo w granicach Unii Europejskiej. Co ważniejsze, fabryka dedykowana będzie rozwiązaniom, które bazują na inteligentnych technologiach, a więc najnowocześniejszym osiągnięciom w zakresie obsługi procesów sprzedażowych, nie tylko handlu detalicznego. Innowacja jest jednym z kluczowych priorytetów Modern-Expo, jest częścią DNA firmy – mówi Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej firmy Modern-Expo.
Magdalena Pytkowska