Ceramiczna i plamoodporna farba do wnętrz – Magnat Ceramic w nowym opakowaniu. Dzięki temu, konsumenci łatwo sprawdzą właściwości farby i korzyści z jej użycia, a tym samym – dokonać bezpiecznego wyboru odpowiedniego produktu.
Magnat to marka profesjonalna, nowoczesna i innowacyjna. Dostępna w jej ofercie farba Magnat Ceramic jest ceniona przez odbiorców szczególnie za gwarancję plamoodporności oraz trwałe, występujące w szerokiej palecie kolory. Aby jeszcze lepiej podkreślić wszystkie walory produktu, na rynek wprowadzone zostało nowe opakowanie Magnat Ceramic.
– Podejmowane przez konsumentów decyzje zakupowe zapadają dziś coraz szybciej. Stojący przy sklepowej półce klienci muszą wybierać spośród wielu różnych produktów. Zmiana opakowania Magnat Ceramic ma na celu umożliwienie szybkiego znalezienia potrzebnych informacji – mówi Anna Szymaszek, Specjalista ds. PR Produktowego FFiL Śnieżka SA.
W nowym opakowaniu najważniejsze cechy wyrobu – trwałość koloru i plamoodporność – zostały umieszczone w jego centralnej części. Z myślą o odbiorcach, na puszce znalazło się także logo w zmienionej, nowoczesnej formie, duży sticker kolorystyczny ułatwiający wybór koloru spośród bogatej palety kolorystycznej oraz wyraźne oznaczenie rodzaju farby i dobrze widoczna jej nazwa. Wyeksponowano również wydajność farby, a przeprowadzone przez producenta testy, bez ingerencji w recepturę produktu, pozwoliły zadeklarować jego wyższą wydajność – do 16m2/l przy jednokrotnym malowaniu. Na opakowaniu umieszczone są też dodatkowe benefity z użycia Magnat Ceramic oraz czytelne piktogramy dotyczące aplikacji.
Wszystkie elementy opakowania – odświeżona grafika i sposób pokazania najważniejszych cech produktu – podkreślają spójny wizerunek marki premium, jaki przez lata wypracowała sobie marka Magnat. Dzięki tym zmianom, zyskują zarówno konsumenci, jak i sprzedawcy, którzy mogą w łatwy sposób zaprezentować klientom najważniejsze cechy wyrobu.
Melania Wojas