Polski startup spinme.io,który oferuje nowatorskie narzędzie, wspierające zarządzanie dniem pracy sprzedawcy, pozyskało partnera technologicznego.
Współpraca z holenderskim software house’u Elastique ma charakter strategiczny, dla obydwu stron. Poprzez połączenie doświadczeń i kompetencji, firmy wspólnie stworzą synergię wiedzy procesowej, biznesowej, technologicznej oraz programistycznej.
Według Roberta Lipińskiego, twórcy spinme.io, zarządzanie sprzedażą w „klasyczny” sposób, wspierane dziś przez większość systemów klasy CRM, powoli będzie odchodzić do lamusa. Chęć wyróżnienia się na tle konkurencji wymaga od firm nowego podejścia w zarządzaniu sprzedażą. Kluczowe dla sprzedawców staną się kompetencje pozwalające na błyskawiczne budowanie zaufania. Do tego oprócz szkoleń i indywidualnych predyspozycji sprzedawców konieczne będzie wprowadzenie nowych nawyków. Te z kolei wymagać będą zmian na poziomie codziennej pracy, tak by stawała się coraz bardziej produktywna a zarazem realizowana w oparciu o jednolity dla firmy proces sprzedaży
i metodycznie wspierana najlepszymi praktykami. Wsparcie takiego podejścia właściwą technologią, która nie będzie traktowana przez sprzedawców jako „zło konieczne”, pozwoli firmom wciąż rozwijać się nawet na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
Elastique wnosi do spinme.io dużą wiedzę techniczną na temat krytycznych aplikacji biznesowych w innych obszarach niż sprzedaż – mówi Robert Lipiński, twórca i CEO spinme. Pozwoli to zaadresować potrzeby najbardziej wymagających Klientów, dla których funkcjonalność spinme.io okaże się niewystarczająca, konieczna będzie jego rozbudowa lub kiedy wdrożenie spinme.io w organizacji wymagać będzie integracji z istniejącym środowiskiem informatycznym.
Tym samym, pozyskujemy możliwość plasowania naszego rozwiązania także u Klientów z sektora enterprise, u których wdrożenie nowego narzędzia informatycznego praktycznie zawsze wiążę się dodatkowymi pracami programistycznymi czy integracyjnymi. Chcemy, aby spinme.io stało się w niedalekiej przyszłości prekursorem całkowicie nowego podejścia do systemowego zarządzania sprzedażą. W odróżnieniu od „klasycznych” systemów klasy CRM – w spinme.io postawiliśmy na codzienne aktywności sprzedawcy, prostotę interfesju oraz rozbudowaną logikę biznesową w tle. Potrzebujemy doświadczonego partnera, który wesprze nas w także w pracach rozwojowych. Dzięki współpracy z Elastique będziemy w stanie szybciej i szerzej opracowywać nowe koncepcje a także wprowadzać innowacje technologiczne po to, żeby pomagać naszym Klientom rozwijać się na najwyższym poziomie zarówno od strony biznesowej jak i technicznej.
Jako Elastique, tworzymy innowacyjne rozwiązania – dodaje Michał Biliński, CEO Elastique.Intensywnie śledzimy trendy na styku technologii i biznesu. W czasach, w których kilkuletnia technologia może zostać nazwana przestarzałą, pomagamy naszym klientom obrać strategię, umożliwiającą zdobycie i utrzymanie przewagi nad konkurencją. Wierzymy, że nowatorskie podejście do tematu zarządzania procesami sprzedaży i organizacji pracy jakie zostało zaimplementowane w spinme.io ma ogromną szansę wyróżnić się na tle innych rozwiązań tego typu i stać się narzędziem codziennej pracy wielu specjalistów. Sam proces sprzedaży również jest nam dobrze znany, gdyż rozbudowujemy podobne systemy od lat. Mimo, że spinme.io nie jest pisane przez nas od początku, to jego stack technologiczny pokrywa się z technologiami i frameworkami do rozwoju oprogramowania wykorzystywanymi przez Elastique na co dzień. Po dogłębnej analizie kodu, zdecydowaliśmy, że chętnie staniemy się partnerem technologicznym spinme.io oraz podejmiemy się dalszego rozwoju platformy.
Marcin Lipiński