Jak być konkurencyjnym w biznesie?

Konkrencja na rynku a sztuczna inteligencja

Chcąc być konkurencyjnym w biznesie, trzeba podjąć odpowiednie działania. Podstawą jest strategia firmy. Przydatna jest sztuczna Inteligencja. 200 x szybciej i skuteczniej od człowieka, łączy ze sobą osoby, które mogłyby prowadzić wspólny biznes czy efektywnie współpracować.

Jak być konkurencyjnym w biznesie?

Trzeba być konkurencyjnym w biznesie, chcąc funkcjonować na rynku. Opracowanie odpowiedniej strategii działania, nie jest proste. Kosztuje przede wszystkim wiele pracy. Trzeba niekiedy zatrudnić kilka osób, co wiąże się z dużymi wydatkami. Nie każda firma ma wystarczający budżet, by pozwolić sobie na zatrudnienie specjalistów. Na potrzeby przedsiębiorców, kadry decyzyjnej oraz profesjonalnych usługodawców B2B, powstała platforma networkingowa. Aplikacja jest dostępna do pobrania w Google Play i Apple Store,. Można z niej korzystać, mając pod ręką telefon komórkowy. Serwis pomaga w budowaniu relacji i wymiany wiedzy.

Czym jest platforma networkingowa?

MasterMatch.Online działa na zasadzie networkingu i łączy ze sobą osoby, które potrzebują wymienić się wiedzą. Dotyczy on obszarów: zarządzanie procesami, zarządzanie zespołem, budowanie strategii biznesu, finanse, inwestycje, prawo, marketing online i media. To innowacyjny program, dzięki któremu można nawiązać relacje biznesowe z partnerami i ekspertami z całego świata, dzieląc się doświadczeniem i wymieniając praktyczną wiedzą. MasterMatch.Online tym różni się od innych serwisów społecznościowych, jak Linkedin, że algorytm Sztucznej Inteligencji łączy ze sobą najbardziej pasujące osoby na postawie zgłoszonego problemu i wiedzy koniecznej do jej rozwiązania. W ciągu pół godziny można się umówić na wirtualną kawę 1:1 i autentyczną rozmowę video z drugą osobą.

Jak działa algorytm MasterMatch.Online?

Przetwarza on język naturalny i potrafi wydobyć znaczenie z tekstu. W kilka sekund określa, jakie kompetencje są wymagane do rozwiązania problemu opisanego w zapytaniu. Master, czyli przedsiębiorca lub profesjonalista usług biznesowych, publikuje na platformie swój opis. Przedstawia się, wymienia swoje kompetencje i obszary wiedzy. Jest to pierwszy krok na drodze do szybkiego i dokładnego dopasowania z innym Masterem. Następnie AI obserwuje historię i jakość konsultacji dla zapytań pojawiających się w systemie. Na jej podstawie wiemy, czy dopasowanie dwóch osób było udane czy też nie do końca. Dzięki temu algorytm uczy się na bieżąco, jak poprawić jakość dopasowań – mówi Marek Bryła, współzałożyciel i Dyrektor ds. technologicznych serwisu MasterMatch.Online https://mastermatch.online/

Jak wykorzystać sztuczną Inteligencję do kontaktów biznesowych?

AI potrafi zobaczyć wzorce danych, których człowiek nie jest w stanie dostrzec ze względu na złożoność problemu i wielką, niemożliwą do przetworzenia dla niego ilość danych. Chociaż Sztuczna Inteligencja ma trudności z wykonywaniem zdroworozsądkowych zadań w prawdziwym świecie, jest biegła w przetwarzaniu i analizowaniu danych znacznie szybciej niż 200 mózgów osób myślących w tym samym czasie. Człowiek, nawet jeśli dysponowałby pamięcią fotograficzną, i tak nie nadążyłby za szybko zmieniającymi się danymi. Poza tym, pozostaje kwestia koordynacji pracy 200 osób, do której i tak potrzebny byłby dodatkowy i wyspecjalizowany program komputerowy.

Oprogramowanie AI po analizie wraca z danymi dotyczącymi zsyntetyzowanych kierunków działania. W ten sposób można wykorzystać Sztuczną Inteligencję do oszacowania możliwych konsekwencji każdego działania w biznesie i usprawnienia procesu podejmowania decyzji. Dlatego zamiast zastępować ludzką inteligencję i pomysłowość, AI jest postrzegana jako narzędzie wspierające.

Czym jest globalizacja w biznesie?

Im szybciej polscy przedsiębiorcy nawiążą międzynarodowe kontakty, tym łatwiej będą prowadzić duże biznesy. Sektor IT już od dawna korzysta z AI w zakresie szukania pracy, pracodawcy, czy śledzenia przepływu informacji eksperckich. Biznes został jednak w tyle ze względu na opór przed włączaniem nowości technologicznych do życia codziennego. Pandemia to jednak zmieniła. Przedsiębiorcy docenili wygodę i oszczędność czasu, którą dają spotkania biznesowe online przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej merytoryki oraz autentycznego kontaktu z drugą osobą.

Nasza platforma MasterMatch.online nawet w 30 minut pozwala umówić się na rozmowę o biznesie. Tym samym, zbudować relacje i poznać poziom kompetencji drugiej osoby. Wtedy możemy ocenić, czy „po drodze” nam w biznesie z drugą osobą, tak samo jak w realnym świecie. Co więcej, dwa razy w miesiącu odbywa się integracja Masterów Biznesu LIVE. Ogólnopolska jest w ostatni czwartek każdego miesiąca, a międzynarodowa w pierwszy czwartek miesiąca. Można nawiązać wartościowe kontakty biznesowe.

Jak dołączyć do integracji LIVE?

Wystarczy się zarejestować na MasterMatch.online i spojrzeć na terminy kolejnych spotkań w zakładce „Wydarzenia” – dodaje Joanna Mosur, współzałożycielka i Dyrektor ds. operacyjnych MasterMatch.Online.. MasterMatch.Online jest dostępny na wszystkich przeglądarkach internetowych, a aplikację na telefony komórkowe można pobrać w Apple Store i Google Play.
Joanna Owsianko