Artykuł wyróżniający firmę – blog, strona www

Możesz mieć najlepszy produkt i świadczyć najlepsze usługi, ale jeśli nikt o nich nie wie, nie sprzedasz. Dobry artykuł jest ważniejszą częścią reklamy, niż sama usługa bądź produkt, ponieważ to on idzie na pierwszy ogień. Dlatego musi być bezbłędny, chwytliwy, ciekawy i wpisywać się w pamięć, a także wyświetlać w sieci. My wiemy jak to zrobić, dlatego zdaj się na nas.
Wybierz Drogę 44, czyli właściwy kierunek do sukcesu Twojego przedsięwzięcia. Nasze teksty układamy pod grupę docelową, ale chcemy, by praktycznie każdy mógł z nich coś wynieść. Nadajemy im Twojego charakteru i wpisujemy w Twój wizerunek. Dbamy o to, by lubił Cie wujek Google, ale kochali odbiorcy.

Na podium jest tylko jeden wygrany.
Różne firmy oraz osoby obiecują zajęcie pierwszego miejsca. My jednak wiemy, że wszyscy nie mogą być na pierwszym miejscu, ale także wiemy, że nie to jest najważniejsze. Copywriter ma odpowiedzialną rolę – stworzyć treść, która zapadnie w pamięć.

Jaki powinien być dobry tekst?
Na to nie ma jednoznacznej rady, a wpływ na to ma wiele czynników. Bardzo wiele zależy od tego, jaki serwis prowadzisz.
– sklep – opisy produktów/usług powinny być jasne, zwięzłe, skupione wokół tematu i dostarczające tych informacji, których nabywca poszukuje.
– fanpage – treści powinny być kierowane do faktycznej grupy odbiorców. Muszą być zwięzłe, ciekawe, niekiedy merytoryczne oraz budować więź z odbiorcą.
– blog – każdy artykuł musi być pewną opowieścią (tzw. storytelling), ponieważ po to odwiedzają go odbiorcy, by czytać i lepiej poznawać. To poradnik, stanowiący uzupełnienie wiedzy z pudełka produktu. Blog to miejsce w którym możesz „poszaleć” słowem.
– strona internetowa – tekst musi być treściwy. Ma to być swoisty nokaut – wchodzisz i wiesz. Konkretnie, ale ciekawie.

High Five! – Zasady tworzenia dobrego tekstu.
Treść przyniesie zamierzony skutek, jeśli będziesz pamiętać o kilku prostych zasadach:
1. Artykuł, czy slogan musi wpasować się w całość koncepcji.
2. Tekst ma za zadanie wychodzić naprzeciw czytelnikowi. Tym jest właśnie SEO czy, wbicie się w tok myślenia czytelnika.
3. Treść musi być ciekawa. Nikt nie lubi czytać „flaków z olejem”. Każde kolejne zdanie musi sprawiać, że chce się dany artykuł doczytać do końca.
4. Chcemy, żeby nasz artykuł od razu był na szczycie wyszukiwań i żeby był naszpikowany treścią i frazami kluczowymi. Nie tędy droga. Tekst po prostu musi dać się czytać naturalnie.
5. Cierpliwość i wytrwałość. Pozycjonowanie to nie tylko pojawianie się w listach wyszukiwarek, bo gdy algorytm się zmieni, to cała praca na nic. Pozycjonowanie to zapisanie się w głowach odbiorców. Jeśli każdy tekst będzie bogaty w informacje, zyskasz wiernych czytelników.

Zasad tworzenia tekstu jest więcej, ale zastosuj się do tych pięciu, to Twój artykuł będzie dobry. Powierz go specjalistom, a będzie najlepszy. Jeśli nie masz do tego głowy, czasu czy chęci, to zgłoś się do nas – przekonaj się, że Droga44, to właściwa droga w rozwoju Twojej firmy.

Pozwól nam napisać swoją historię w sieci na nowo i napisz do nas na adres: marketing@droga44.pl

One Comment

  1. […] oryginalna, niepowtarzalna, a zarazem ciekawa. Za to wynagradza Google wyższą pozycją strony. Frazy kluczowe w artykułach są bardzo ważne, ale muszą być wstawiane naturalnie i dopasowane do tematyki sklepu. […]

Comments are closed.